Este crucial sa acorzi o atentie deosebita Generatiei Z, deoarece aceasta reprezinta viitorul, este in plina ascensiune si prezinta un potential extraordinar. Ca segment de piata, care reprezinta in prezent 27% din populatie, Generatia Z este o piata semnificativa, progresista, educata si inclusiva.
Generatia Z este cunoscuta sub numele de nativii digitali, tineri care au crescut cu internetul la indemana, ceea ce inseamna ca, la un moment dat, toata strategia ta de marketing digital va fi directionata catre ei, daca nu a fost deja. Acesta este un aspect pe care trebuie sa-l iei in considerare, deoarece Generatia Z poate sa-ti construiasca sau sa-ti distruga reputatia companiei.
Urmeaza aceste cinci strategii daca vrei sa ajungi in mod eficient la Generatia Z, cu scopul de a-i impinge in funnel-ul de vanzare al companiei tale si, astfel, pentru a-ti creste sansele de atingere a obiectivelor de marketing si de construire a unui brand puternic.
Interactioneaza cu clientii tai!
Acest aspect este unul evident si anume, sa nu fi superficial in nimic din ce tine de implicarea ta in acest proces. 76% din membrii generatiei Z isi doresc ca brandurile sa tina cont de feedback-ul lor.
O recenzie obtinuta din partea unul membru al oricarei generatii va juca mereu un rol central in construirea increderii in brandul tau. Cu toate acestea, recenziile primite din partea generatiei Z sunt mult mai valoroase pentru aceasta categorie de public se bazeaza foarte mult pe satisfacerea nevoilor lor, iar daca produsul tau nu corespunde cerintelor, acestia isi vor exprima nemultumirea cu voce tare.
Asadar, este important sa tii cont de recenziile tuturor clientilor, chiar si ale celor care lasa recenzii negative. Daca vrei sa ii apropii si mai tare, le poti aprecia comentariile, raspunde sau chiar urmari la randul tau pe retelele de social media. In lumea marketingului online, este important ca brandul tau sa capete o personalitate iar implicarea ta in conversatii poate fi mai mult decat utila.
Ofera o experienta, nu un produs!
Cand vine vorba de a promova un produs sau un serviciu catre Generatia Z, este important sa tii cont ca acestia au crescut in era digitala si sunt foarte familiarizati cu marketingul digital. De fapt, nu le place prea mult sa participe la asta. Modul in care Generatia Z interactioneaza cu lucrurile este puternic influentat de lumea digitala in care traiesc, deci pot observa usor cand ceva nu suna in regula sau cand nu este 100% autentic.
Daca lucrezi cu Generatia Z, este important sa te concentrezi pe a-i face fericiti si nu doar pe a-i informa. Ei nu sunt interesati doar sa auda cat de impresionant este serviciul tau, ci vor sa stie cum ii poate ajuta si ce fel de experienta vor avea in urma utilizarii acestuia. Asadar, asigura-te ca poti crea o experienta pozitiva si placuta pentru ei!
Joaca-te cu continutul interactiv!
Vrei sa atragi atentia Generatiei Z si simti ca nu reusesti? Creativitatea este importanta, dar interactivitatea este cruciala. Generatia Z vrea sa se simta parte din miscare. Atunci cand se uita la continutul tau digital, incurajeaza-i sa interactioneze cu tine.
Poti crea chestionare sau poti pune simple intrebari prin intermediul videoclip-ului tau TikTok. Prin utilizarea unei astfel de interactiuni, poti obtine feedback de la baza ta de clienti, dar poti in acelasi timp sa le si pastrezi atentia. Daca acestia dau click pe ceva in videoclipul tau, inseamna ca sunt mai concentrati pe continutul tau, ceea ce poate duce la un follow, sau poate duce la un click pe link-ul din bio si, in cele din urma, poate duce la o achizitie pe site-ul tau web!
Da personalitate marcii tale si joaca rolul de comediant!
Este important sa arati umorul marcii tale pentru a creste interactiunea cu continutul postat. Platformele de social media recompenseaza adesea companiile care sunt incitante, ofera continut proaspat si distractiv, iar acesta este un mod sigur pentru a ramane in topul algoritmului lor. Astfel, vei experimenta rate de engagement mai mari.
Un brand bun este unul pe care oamenii il apreciaza. O marca care are o identitate puternica este una pe care oamenii o apreciaza si o discuta.
Fii transparent si responsabil!
Este extrem de important cand iti dezvolti strategia de afaceri pentru o audienta orientata catre Gen Z sa fii intotdeauna transparent in ceea ce priveste lucrurile care se intampla in spatele scenei, precum si sa iti asumi responsabilitatea pentru orice greseli.
Gen Z este cunoscuta pentru pasiunea lor pentru cercetare. Ei nu se tem sa faca o cautare in plus. Cand vine vorba de o posibila crestere a interactiunii cu afacerea ta, ar trebui sa acorzi o atentie deosebita site-ului tau, precum si conturilor tale social media.
In aceasta generatie, increderea in brand este de mare importanta, iar ei vor sprijini afacerea ta doar daca mesajul brand-ului tau coincide cu al lor. Gen Z te va critica daca nu vei mentine standardele in ceea ce priveste prezenta ta digitala.
Nu subestimati puterea acestei generatii si dorinta lor de a deveni exact ceea ce isi doresc. Daca aveti nevoie de ajutor in a va conecta cu influencerii si in a va conecta mai bine cu Gen Z, echipa Verity Agency este gata sa va ofere toate informatiile necesare pentru gasirea celor mai bune variante de comunicare in mediul online.